Torna el Quinto Tapa al Prat de Llobregat

L’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT) posa en marxa el projecte Quinto Tapa, que es celebrarà entre el 25 d’octubre i el 18 de novembre. La iniciativa consisteix en una ruta on participaran 20 bars i restaurants del Prat de Llobregat, on es podran degustar tot tipus de tapes innovadores. Un dels objectius d’aquesta proposta és motivar el consum dins de la restauració local i potenciar el producte local a través del Pota Blava, un producte que ofereix un fet diferencial i qualitatiu respecte a altres rutes de tapes.

La participació dels restaurants i bars de la ciutat es concreta en una doble oferta de degustació amb un preu unificat per a tots els establiments participants: la tapa especialitat de la casa amb un Quinto Damm tindrà un preu de 2,5 €, i la tapa Pota Blava amb el Quinto Damm el tindrà de 3,5 €. L’AGT segueix amb la seva aposta per reforçar l’oferta gastronòmica i complementar la bona acollida de la primera edició del 2010, i l’èxit i consolidació del Març Gastronòmic.

Premis als restauradors i als clients

Amb la intenció de motivar a la participació de restauradors i consumidors, es concedirà un premi a la millor tapa entre els bars i restaurants participants. Els clients, per la seva banda, també tindran diversos premis. En primer lloc, participaran en un concurs a través d’una cartilla, on es valoraran les tapes de cada establiment; un cop segellada la cartilla a cinc bars i restaurants diferents, els clients podran participar en el sorteig d’un àpat en un restaurant amb Estrella Michelin. Amb el mateix cupó de participació també es sortejarà la participació de 10 persones en un taller gastronòmic, que es celebrarà el 28 de novembre. Per acabar, entre aquells que hi participin a través del Facebook votant la millor tapa, també tindran premi: un lot de productes Damm.

Aposta per la innovació i les xarxes socials: una APP pel QuintoTapa

La comunicació 2.0 tindrà un protagonisme fonamental. Per a aquest projecte es posa en marxa un web propi (www.quintotapa.cat) on, mitjançant un mapa de la ciutat, els establiments participants estaran geolocalitzats i a través del qual es podrà accedir a tota la informació de l’oferta de tapes que ofereixen els restauradors.

El web serà el punt de referència mitjançant el qual es podrà accedir als perfils de les xarxes socials de Facebook, Twitter i Instagram de l’AGT (amb el hashtag #quintotapa), FourSquare i un blog amb algunes de les curiositats que es vagin desenvolupant durant les tres setmanes que durarà el Quinto Tapa. Una altra de les apostes per la innovació ha estat la creació d’una aplicació per a mòbils Android des d’on accedir directament a tota la informació de la campanya. A més el web del QuintoTapa també està optimitzat per a navegar-hi des de telèfons mòbils, per a tots aquells que no tinguin l’aplicació disponible pel seu terminal.

La segona edició del Quinto tapa està organitzada per l’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT) amb la col·laboració de l’Ajuntament del Prat, Rúbrica Editorial, Lambada Estudio i amb Estrella Damm com a patrocinador principal.

Comments

Encara no hi ha comentaris.

Deixa un comentari

(necessari)

(necessari)


*