Autobús i bicicletes per accedir a la ciutat aeroportuària

La implantació d'un servei d'autobús a demanda i la millora del recorregut i freqüència de pas, la implantació d'un carril bici i la instal·lació de dos bicibox a les dues terminals de l'aeroport de Barcelona- El Prat. Aquestes són les millores en l'accés a l'aeroport que s'han realitzat a través de l'Ajuntament, l'Àrea Metropolitana de Barcelona i l'Aeroport del Prat.

En el cas dels autobusos, el PR2 i PR3 funcionaran a demanda Es tracta d'una prova pilot i funcionarà de la següent manera: si volem anar des de qualsevol punt de la ciutat al Tanatori o la zona de l'Hangar, ho haurem de demanar directament al conductor. En el cas contrari, si ens trobem a la zona de l'Hangar o tanatori haurem prémer el botó que trobarem a cada parada d'autobús perquè ens vingui a buscar, allà una pantalla ens indicarà el temps d'espera.

Aquest servei s'ha finançat amb el programa europeu 'D-AIR' de reducció d'emissions de CO2 als entorns aeroportuaris i on l'Ajuntament del Prat ja hi treballa des de fa anys.

Més qüestions. En el cas del N17 i N16, arriben a la Terminal 1 i Terminal 2 respectivament. El PR1 avança l'horari de la primera hora de sortida a les 5 del matí, abans ho feia a les 5 i 25 minuts. També es millora l'accés a la terminal de càrrega amb noves parades de les línies L77, N16 i 46. D'altra banda, es millora la cobertura en transport públic al Parc de Negocis Mas Blau amb noves parades de la L77, el PR1 i N17.

D'altra banda, s'ha continuat l'aposta per la bicicleta com a mitjà de transport. Per aquest motiu s'ha construït un carril bici entre la nostra ciutat, El Prat, i l'Aeroport.

I per últim, s'han instal·lat dos mòduls de bicibox a les terminals 1 i 2. A la Terminal 1, concretament al recinte de l'aparcament dels treballadors, s'ha instal·lat un mòdul de 14 places. A la Terminal 2 s'ubica un altre de la mateixa grandària al recinte de l'aparcament tot just davant de la terminal B.