Arxiu de: Síndic de greuges

El Síndic de Greuges visita el CC Sant Jordi Ribera Baixa

El Síndic de Greuges de Catalunya ha visitat el Prat per atendre les queixes i consultes dels ciutadans que s’han volgut apropar al llarg del matí al Centre Cívic Sant Jordi Ribera Baixa, que ha estat la seu d’enguany, a diferència d’anys anteriors, que s’havia fet al Cèntric. La tècnica del Síndic ha atès a […]

L’oficina del Síndic de Greuges visita avui el Prat

Al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa

L’oficina del Síndic de Greuges visita el Prat dimecres

Atendrà la ciutadania al Centre Cívic Jardins de la Pau

El Síndic recull les queixes dels pratencs

Aquest dimarts, un equip del Síndic de Greuges ha recollit les queixes dels ciutadans envers l’administració o les empreses que subministren béns d’interès general com la llum, l’aigua, el gas o la telefonia. Després de recollir les queixes, l’equip del Síndic fa una investigació i elabora un informe on es poden fer recomanacions a l’administració per a que canviï la seva actuació. Aquesta visita al Prat forma part del programa del Síndic de visitar municipis que no tenen Defensor del poble propi.

El Síndic de Greuges visita el Prat

L’equip del Síndic de Greuges ha visitat aquest dimecres el Prat per atendre les reclamacions i queixes de la ciutadania envers l’administració o les empreses que subministren bens generals com aigua, llum, gas o telefonia. Ha estat al Cèntric E…

El Síndic de Greuges visita el Prat per recollir queixes o consultes

El Servei Itinerant d'Atenció a les Persones estarà al Cèntric el dimecres 27 de juny

El Servei Itinerant d’Atenció a les Persones del Síndic de Greuges recull les queixes o consultes del Prat

Una trentena de persones van utilitzar aquest servei dimarts al Cèntric Espai Cultural

Les retallades centren les queixes al Síndic

El Síndic posa en marxa el Servei d’Atenció a les Persones Itinerant. Així tres membres de l’equip del Síndic han visitat el Prat per atendre les consultes ciutadanes. S’han atès una trentena, 22 d’elles eren reclamacions i la resta demandes d’assessoria. Pel que fa a les queixes, moltes relacionades amb la sanitat