Arxiu de: Ana Pastor

Pastor es reafirma a construir la llançadora del Prat

La ministra de Foment assegura que és “una de les infraestructures més importants de Catalunya”

Primera pedra del tren llançadora a l’aeroport, que pararà al Prat

El tren connectarà cada quart d’hora la terminal T1 de l’aeroport amb el centre de Barcelona a partir de 2018

Colau planta Pastor en l’inici de les obres de la llançadora al Prat

«Les portes del ministeri estan obertes», li respon la ministra, amb qui s’entrevistarà. L’alcaldessa no assisteix a l’acte ni delega en ningú perquè creu que és una obra no prioritària.

Trens que no arriben

La línia definitiva al moll Prat que Pastor havia de licitar al març segueix encara pendent

El tren llançadora BCN-el Prat trencarà el monopoli de Renfe

Vila afirma que l’operador i inversor de l’obra de Foment pot ser català

La T-1 compleix cinc anys sense haver resolt l’accés en metro i tren

La terminal del Prat ha acollit en el seu primer lustre en funcionament 111 milions de passatgers. Arran de l’anunci de privatització d’Aena, augmenta la petició de gestió individualitzada de l’aeroport.

Vila: “L’aspiració catalana de gestionar el Prat queda desatesa”

El conseller de Territori es queixa que la privatització d’AENA deixa un “model monolític i uniforme”

L’ampliació del Moll Prat entrarà en funcionament al 2015

El proper any entrarà en funcionament l’ampliació del MOLL PRAT. Unes obres que fa uns mesos han començat i que suposarà passar dels MIL metres quadrats actuals de la terminal BEST als MIL 500.

Foment reprèn l’autovia que unirà la A-2 i la C-32

Les obres que s’executen a Sant Boi, Cornellà i el Prat es van parar el 2010

Els accessos ferroviaris al Port de Barcelona fan un nou pas endavant

Els accessos ferroviaris al Port de Barcelona previstos al Pla Delta de 1994 comencen a ser una realitat. Aquesta setmana s’ha signat un conveni econòmic amb el ministeri de Foment que garanteix el finançament d’aquesta infrae…

Nou pas per l’accés en ferrocarril al Port

Una passa més per l’arribada del ferrocarril al Port de Barcelona. Aquesta setmana s’ha signat el conveni econòmic que garanteix el finançament d’aquesta infraestructura. Es tracta d’una reivindicació històrica ja que , uns accessos que ja estaven recollits al Pla Delta del 1994.

La nova terminal del Port, el Moll Prat, que va entrar en funcionament ara fa un any, és la més moderna d’Europa. Té una capacitat per moure més de 2 milions i mig de contenidors l’any. Però per assolir aquest nombre cal uns accessos ferroviaris com els que es construiran

Una inversió de 108 milions d’euros que anirà a càrrec del ministeri de Foment i de l’Autoritat Portuària de Barcelona. L’accés ferroviari estaria enllestit a partir del 2015.

Acord per construir el nou accés ferroviari al port de Barcelona

La Generalitat i el Govern espanyol signen avui un protocol de coordinació

Inaugurat el Moll del Prat sense accessos ferroviaris

Amb el moll Prat, la nova terminal de contenidors, el Port de Barcelona esdevé el més avançat d’Europa. Amb una superfície de 100 hectàrees i una capacitat per moure més de 2 MILIONS i MIG de contenidors l’any, aquesta infraestructura dobla l…

Entren en funcionament els accessos ferroviaris al Moll del Prat

Els accessos ferroviaris provisionals al moll del Prat ja han entrat en funcionament. Aquest dimecres al vespre ha arribat el primer tren de mercaderies procedent de Saragossa . La posada en marxa d’aquest tram és previ a la inauguraci&oac…

Resum informatiu del 19 al 25 de gener

Resum informatiu del 19 al 25 de gener al Prat TV.