dijous, 28 de octubre del 2010 (22:04)
Hola, apreciats amics lectors! Vull expressar-vos el meu sincer agraïment per visitar el meu blog i llegir el meu primer escrit, en què presento les meves -bones i honestes- intencions de fer alguna petita cosa per millorar la salut de la nostra malmesa llengua. Com a tot bon català, la...